25 March 2013

aku rindu kau...

kita berkenalan masa umur kita 14 tahun..

masa tu kau pelajar baru dalam kelas aku..

kau seorang yang pendiam tapi ada ''isi''

semakin hari hubungan kita semakin erat ;)

dari form2-3 banyak kenangan kita lalui bersama

kau tinggi,aku pun tinggi tapi kau lagi tinggi dari aku

kau pandai math,aku pun pandai math tapi kau lagi pandai math dari aku

aku memang tak boleh potong kau dalam akademik

kau memang budak pandai....!!

banyak cerita yg kita ''share'' bersama..tak kira duka atau suka

kau punyai suara yang comel & kau cantik jugak!! *peace*

kau selalu layan perangai aku kadang-kadang tak normal ni

terima kasih!

kadang-kdang kita ada selisih faham tapi itu tak meretakkan hubungan kite

aku rindu nak dengar suara cute kau

aku rindu nk kacau kau macam dulu

kadang-kadang aku buat lawak bodo @ yang ''ntahpape'' kau setia ''layan je budak tak betoi'' ni

bibir kau tak lekang dengan senyuman..pheewitt!

minta maaf kalau aku ada buat banyak salah samada sengaja atau tak tapi selalu sengaja kott :P

semua orang senang berkawan dengan kau

aku bertuah dapat kawan macam kau tapi kesian kau malang dapat kawan macam aku

kau ingat tak masa kita lepas habis PMR tu?? kita lepak-lepak dalam library..then pertemuan terakhir masa orientasi form 4 dulu???

aku rindu kau....

AFZA!!!!!!

kadang-kadang lidah tak berbudi
main cakap suka hati
minta maaf kalau terasa hati
jujur,ikhlas dari hati yg kudus ini








No comments: