23 November 2012

motorku bkn motormu

assalamualaikum..


sempena umur aku nak menjangkau ke 16 tahun hehehe..maka,dengan rasminya aku dibenarkan belajar bwa motor,,yey!! ha'a..twu..da 15 thn bru nk blaja bwa motor..:P sebelum ni memang nak blaja bwa motor tapi mak tak kasi :'(..tgk kawan2 sume da bole bwa motor da even bdak skolah rendah pun dengan muka berlagaknye menunggang moto..cis!! alah..mse abang aku pun dlu sme..mse umur 16 thn bru bole bwa motor..* aci la tu nadia* :D

1st time kena bwa moto tu memang tak tahu apa kena buat dlu...hahaha..terkial2 atas motor tu..abang aku la yang cikgunye..mule2 nk start moto mmg tunggang langgang skit..*neves ok* pastu da kire master la..untuk cubaan pertama aku bwa moto dengan abang aku(dye pembonceng) ..cubaan pertama alhamdulillah lancar je..mse atas motor tu senyum je sorang2 sbb da reti bwa moto la kate ko! hahha..then,cubaan ketiga tak silap aku kena bwa sorang2..hahaha..mse tu mmg da master sgt2 (ye ke?) cume time nk kona2 tak reti.. :P tp,alhamdulillah sume selamat..

motor egos aku tu lebih kurang mcm ni la..wane putih..tp,corak lain la..motor skuter je..hehehe..senang je nk bwa pun..lepas ni bole pergi merempit!! ops! :P

No comments: