15 August 2012

tercantum hati yg retak..

 tahu tak trial PMR da lps?? twu tak? twu tak??(sambil mereaksikan muka macam org bru putus chenta kali ke 20 ) :P ok..straight to the point argg!! denga ni..eh ehhhh..tak..takk..bace ni.. :) result trial aq tak berapa bagus le..alhamdulillah..sume lulus..xde yg gagal..tapi tapi..aku tak dapat apa yang aku target even aku da berusaha..so,bila tengok reslut..I feel  kechiiiwa.hampa, sedih & mcm2 lagi la campuran perasaan2 yg pahit2..('_ ' '') mcm nk meroyan je...hehehe..retak luluh hati ini..errmmm..
tp kn??tulisan2 ini telah memujuk hatiku yg lara..chewahh~~



♥: Bila tubuhmu lesu dan hilang semangat, ALLAH tahu betapa kamu telah mencuba sedaya upaya..

:♥: Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan, ALLAH telah mengira setiap titis air matamu..

:♥: Bila dirimu telah terlanjur melakukan dosa, ALLAH sentiasa menunggu taubatmu..

:♥: Bila kau telah mencuba segalanya tetapi masih tak berhasil, ALLAH mengumpulkan segalanya untuk satu saat yang tak terduga..

:♥: Bila hatimu telah mengecapi kemanisan iman, ALLAH telah berada hampir padamu untuk kurniakan kejayaan hakiki.



 bila bca suma ni..terubat la jgak kesedihan ni..:) takpe,maybe apa yg berlaku ada hikmah disebaliknya..ALLAH lebih mengetahui apa yg terbaik utk aq..so,redha jela dengan ketentuan-Nya.


No comments: