30 June 2012

kesukaan saya

assalamualaikum

hi!!update blog di pagi hari yang indah..curi2 msa nk update blog di tengah2  kancah kesibukan(sebok la sgt~~) hehe..sbenarnya hasrat nk update blog tyg bertajuk ''kesukaan saya'' ni da lama terpendam dlm hati tau..tapi,disebabkan kesibukan & kemalasan yang melampau tahap maximum,tak dapat menunaikan hasratku ini..ewah!!! (sila tepuk tangan dan kaki atau kedua2nya sekali) :) mungkin entry akan dtg buat psl ''kebencian saya '' :D

saja nk share pasal diri saya sbb sya jarang buat entry pasal diri yg kudus ini..ok! pertama..saya suka warna biru..kehidupan saya bnyk disinari dgn warna biru..heheh obses sampai tahap max ni...nnt klu kahwin pn nk pakai baju warna biru combine dengan warna kelabu sikit(jauhnya fikiran) hik hik...malu saya~:P owh..saya pn suke warna kelabu..

barang sekolah sume wane biru..ko ade?? :P



then..i <3 to it..i <3 to eat anything edible...saya suka makan coklat toblerone warna putih(mcm ayat darjah 1 je)..yummy!!klu selalu suke makn coklat cabury..tpi,kini saya sudah berpaling tadah..owh..saya curang!! hahah..lagi satu..saya peminat keropok potato yg pelbagai jenis

saya suka melakukan aktiviti yg mencabar such as...moutain hiking,menunggang kuda,memanah & so on( yang mencabar) tapi,saya tak pernah diberikan kesempatan..why??? poor me..insyallah..maybe saya akan lakukan 10 thn akan dtg sbb sekarang sy masih childish hahaha..siapa yg kenal sy pasti tak percaya(maybe) sy sukakan aktiviti yg mencabar..guys..anda harus percaya sbb i told ya!!!


subject science adlh kegemaran saye..waaa..suke sgt!! (yes..i'm nerd!)tapi,ada beberapa chapter dlm pelajaran science yg saya tak suka,,,tp,kebanyakkannye i <3 it!

(so pendeklah entry ni kn?)

yg ni jela dpt share..yg lain is prohibited

masa pn mencemburui saya( ceh) so,sy kne stop lepas ni nk pergi tusyen..

tata..assalamualaikum..

2 comments:

LiL Princess said...

alaaaa warna ungu lagi cantikk . haha

cik dhiya said...

ye..ungu mmg cantik..tp,biru lg cantik..hehe