31 January 2012

santai time even ada kerjasekolah kena buat

assalamualaikum..

eh!!sempat lagi aku update blog & on9 facebook even aku ada homework ni...tak de mood le nak buat ''homework''...boleh pulak tanggoh-tanggoh kerja kan??? (awas!jangan tiru aksi ini)...relaXXXXX  ''homework'' tak de la banyak mana pun hihi....lepas habis update blog ni aku nak off9 facebook,sign out blog & tutup laptop..bukak buku..buat keje..buat revision sikit..ion baju...susun jadual waktu sekolah..& kebaaaabooommmmmm.....aku nak tido lepas tuu(err..tak perlu bagi tahu pun) :P...then,keesokkan harinya mak  aku kejut pulak soh pergi sekolah...
 err..da lewat da ni..masa untuk buat ''homework plak''...nanti tak sempat!!duh..yang korang tu kenapa tercegat depan laptop lagi???cepat..cepat.pergi tido..hehhe jgn bce da blog aku yang tak seberapa ni (cewah!)

wink!wink!!..k..tiba masa untuk aku sign out even berat hati nak tinggalkan blog ni :'(...

assalamualaikum

No comments: