21 November 2011

tahniah to our heroes!!

assalamualaikum~~

mesti tido lambat kan semalam(agak la) sebab tengok HARIMAU & GARUDA bertarung...i'm sure mesti ramai yg hepy sebab HARIMAU MALAYA menang...congrates!!termasuk la aku ni.mula-mula tu tak berani nak tengok sebab takut nak tengok indon gol @malaysia kalah(ok!aku mengaku).tengok la siaran lain dulu.ada la alih siaran kejap tengok bola.lepas tu!!!aarrrghhhh..tidak!indon gol la plak.alih pulak siaran sebab tak sanggup tengok.tak sanggup!tak sanggup!.....beberapa minit kemudian alih balik siaran tengok,,markah seri la pulak da!!!tak patut tak patut..hehehhe..urghhh!menyampah tengok bola alih la siaran lain dulu,layan movie CUN!!:D.then,beberapa minit kemudian,alih punye alih..wooaahhhh!!!gollll!!!!....alhamdulillah..hepynye mereka!

tapi,kesian la tengok penyokong indon,sedih je muka deorang(aku faham perasaan tu)kecewa yag teramat kan.tak pe la indon..rezeki masing-masing!!:).tp,aku tetap bangga mlaysia menang(i'm proud to be malaysian).tq kepada semua pemain bole harimau malaya sebab bagi emas ke 59..yey!!..aku ad la denga yg masa deorang nak pegi main bola tu ada la penyokong indon ni ganggu perjalanan deorang sebab tu la deorang lambat sampai semalam(denga dari mak aku la!).tapi,nak buat macammaner~~~malaysia menang la..kesian lagi sekali kat indon(ye la tu):P..ok2!!malaysia jangan terlalu bongkak sangat sebab da menang...bersederhana sajalah ye(budak baik punye mood ni)..

selamanya harimau malaya!!!!!

aku rasa ramai tulis kat blog pasal bola ni..termasuk tuan punye blog ni!!huhuh...sebenarnye aku bukan la  peminat bola sepak pun..tapi,bila malaysia nak main bola ni..patriotik la jugak!hehehhe..kuatkn la ngaumanmu wahai harimau sekalian...hahah~~

ketepi ketepi!HARIMAU MALAYA nak lalu..



alhamdulilla!alhamdulillah!terima kasih ya allah!!

No comments: