26 August 2011

SYAWAL MENJELMA LAGI

yey!!!!syawal nk datang....(bagi org yg bernama syawal tu jangan perasan ye)
tengah dalam semngat raya ni...dengar lagu kat radio pn bertambah semangat..semangat!!
okay...disini...tuan punye blog ni nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA...kepada kawan-kawan dan sesiapa yang mengenali diri ini(ayat...fuhhhh!!!!)..minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki,tau dari jhujung kaki ke hujung rambut???hahaha.....

semalam kat sekolah aku ada terima satu kad raya...cantik!!aku suka...tp,aku baru dapat 1 kad raya..korang???bagi la kat aku juga...kepda kawan aku yang bagi kad raya,terima ksih sangat-sangat!!!

hope dia baca...hehhehhehe...
 **********************************************************************************

dibawah ni gambar kad raya yg telah diberi oleh kawan aku..

ni cover kat raya tu..hahha...jagan ditanya kenapa posisi gambar ni melintan tak menegak...(aku tak tahu nk tegakkan macam mane...al-maklum la...aku budak baru blog 'memblog' ni..hahahaha

tapi,,

hahhhahha....aku pun suspen masa bukak kad raya tu..tahniah kepada kawan aku yg buat aq tergelak tu..hehheh


ni ucapan dalam kad raya tu..

kad raya aku....

 maaf kepada kawan aku yg bgi kad ni...aku tak boleh nk balas..isyallah tahun depan aku balas...kalau hayat masih dikandung badan ye..:)..


JASA MU SENTIASA DIKENANG~~~~
                  ending of this story..(tiba2 bahasa english plak..):D..


lagu khas untuk korang yang baca ni..lallalallala..




No comments: